Thursday, January 26, 2012

tulis

disebab kan aku bosan dirumah, xder sape nk diajak bborak, so trpakse gne kan blog. sory la klu mnyemak.

aku bkn la blogger handalan yg mmpnyai beratus followers. ayat aku pon bkn la bbunge,bmadah atau berpuisi bagai. aku hanya manusia biasa. aku xharapkan pon orang bce atau org follow ak. aku cme wat ape yang ak ske and what im good at.

ak xpndai nak meluahkan perasaan kat dpan org. knp?

1) sebab ak jenis cpt marah. ble ak marah aku taw mulut aku lepas. aku xnak sakit kan ati sape2, so sebab tu aku bkn jnis yg ske ckp face 2 face.

2) aku xbh tgk muke org yg aku syg. klu tgk muke dyorg,sgale bnde yg ak nk mrh, ak akn lupekan. mcm tpadan trus api kemarahan ak. (tpi klu bne tu mlmpau sgt,mmg wat ape pon,ak xkn lpe la)

3) aku xpndai nak meluahkan pape. sbb aku takot klu ak ney mnyusahkan dyorg dgn mslah ak. tp ak sgt xkisah klu org nk crite pape kt ak. klu ak tgh tido pon xpe.

4) aku mmg xtaw cmner nk mulekan perbualan. ak lbh snang klu org tu btanyer. then,bru ak dpt ckp. lbh2 lg klu bnde tu wat ak sdih or skit ati.

so, natijah nyer ak mmg xreti nk meluahkan prasaan mcm org laen. ak aw ak pelik. aku xberani or wat eva krng nk labelkan ak,label la. yg pasti itu ak.

dan yg pasti ak tgh sedih.

No comments:

Post a Comment