Wednesday, January 25, 2012

its hurt

kawan aku pernah ckp, org yg akan mnyakiti kita adalah org yg dekat dgn kite sndri.

memang btol. ada banyak sebab kenape jadi macam tu. macam2 sebab boleh jadi. mungkin sebab kawan kau rampas kekasih kau, ken tikam dari belakang, kawan kau bocorkan rahsia kau ke, atau pape la. kadang2 kite rase macam tu sebab kite rase terlalu dekat ngn dyorg. kite rasa macam smue bende kita nak kongsi dengan mereke. dan kite pon harap mereka macam tu dengan kite.

kita bukanlah nak depends dengan kawan kite cuma rasa macam kawan tu penting and kite nak share smue ngn kawan tapi xtaw pulak itu wat kawan kite fikir kite terlalu depands ngn dia. klu serabut,cakap serabut. kite boleh backoff. xsusah. klu rase nak jadikan kite ney tempat mengadu je pon xpe. janji bgtaw.

aku hanya nak jadi seorang kawan yang baek. dan aku memang akan cepat melentung bile aku rase dikhianati. aku memang marah. tapi bile aku da xmarah ak akan nages. dan kau pon taw. aku memang xblh klu rase kawan aku tu wat aku mcm tu. kalau aku rase sakit,kawan kau ney lg rase sakit.

im sory,again. aku taw aku xpatut tulis yang bukan2. tapi,cbe kau ade kt tempat aku. klu kau anggap aku macam mane aku anggap kau, kau akan rase. tapi, klu kau xanggap aku macammane aku anggap kau,xpe. sebab kite xblh nak pakse sape2 sayang kite,kn? aku faham klu kau marah aku mcm tu. harap kau pon faham ak.

No comments:

Post a Comment